Assassin's Creed IV: Black Flag

července 08, 2015

Po dlouhé době jsem konečně pokořila toho pirátského asasína. Jak se mi líbil zjistíte v mých následujících dojmech.

Black Flag jsem začala hrát asi o Vánocích, kdy jsem ho dostala v krásné edici se steelbookem. Doteď si pamatuju, jak velký dojem na mě udělala grafika a atmosféra, která byla naprosto fenomenální. Venku byla zima a  já jsem se mohla procházet v horké Havaně nebo se koupat v azurově modrém moři.
První WTF přišlo asi ve druhé cutscéně, kde se Edward(hlavní hrdina, paralela se třpytivým metrosexuálem ze Stmívání čistě náhodná) usměje a ukáže sněhobíle zuby. Je to pirát ne? Pochybuju, že používal zubní pastu.
Samozřejmě, že i mě potkalo pár bugů, čemuž je podle mně naprosto nemožné se vyhnout u tak obrovského otevřeného světa. Nejúsměvnější byla asi levitující posádka, která  když jsem vystoupila z lodi, začala stoupat jako horkovzdušný balón až kamsi do nebe.
Naprosto mě uchvátilo množství aktivit a otevřenost světa, ve kterém jsem utopila přes třicet hodin. Projela jsem na lodi svět křížem krážem a i teď mi na mapě svítí pár otazníků a já doufám ,že je někdy vyplním. A to ani nemluvím o tom, kolik času jsem strávila lovením ryb, či potápěním se k vrakům lodí nebo procházením Havany a čtením databáze o místních památkách, již se těším až se tem někdy podívám na živo.
Vzhledem k tomu, že jde primárně o simulátor pirátského života nehledejte v téhle hře toho pravého asasína, troufnu si říci že ten skončil už v Odhalení. Celý příběh se točí hlavně Edwarda a jeho neukojitelné touze po penězích a tak se vidá hledat štěstí do Karibiku, kde se zaplete mezi dvě frakce - templáře a asasíny. Vlastně celá první polovina je téměř čistý simulátor piráta. Můžete se tady setkat třeba s Černovousem a ostatními pirátskými legendami té doby. Škoda jen, že jim není dopřáno více prostoru.
Druhá polovina je více méně podobná, jen jestli budete pečlivě hledat najdete pár rozdílů, které vám napoví že bojujete ve jménu většího dobra.
Hodně lidí tvrdí, že v AC je příběh tak nějak navíc, asi jsem nenáročná,protože AC hraju hlavně kvůli příběhu, který se mi vždy velmi líbil. Ani u tohohle dílu to není jinak, příběh je solidní a osobitější než kdykoliv před tím. Hloubce příběhu samozřejmě pomáhá hlavní postava - Edward. který má ohromné charisma a je nesmírně sympatický. což po nemastném a neslaném Connorovi je vítaná změna. A myslím si, že bych o Edwardovi mohla říci, že je hezky( , opět vítaná změna oproti Connorovi. Jsem holka, takže vzhled hrdiny je pro mě velmi důležitý a Edward se prostě povedl. Nechtějte vědět, jak dlouho jsem dělala postavu v Dragon Age :-)
Asi jste pochopily, že se mi tenhle díl hodně líbil, co více k tomu dodat ?  Další parádní díl ze série AC, který ale nenese typické znaky série, jestli vám to vadí už musím nechat na vás, mně to nevadilo. Já říkám ANO :)

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Black Flag bych si moc ráda pořídila :) Vypadá dobře, snad si ho taky brzy zahraju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Assassin's Creed je lifestyle =D Automaticky miluju všechny nadšence této série :) Kdo říká, že tahle série stojí za prd, ať si klobouk políbí! =D Teprve až teď jsem získala PC verzi dvojky (skrz soutěž) a jsem téměř u konce ;) Ezio je... dokonalý. Podle mě nejlepší maestro, ale kdoví, třeba názor (brzy) změním :) AC Black Flag rozjel můj brácha, ale skončil někde v půlce, prý ho to moc nebavilo, všechno na jedno brdo. Já doufám, že jedničku, Brotherhood, Revelations a Rogue na svým krámu rozjedu, chci si rozšířit obzory nejen skrze knihy :)
    Nia
    http://bookeers.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Já sice nehraju, ale Assassins's Creed mám ráda a tak aspoň sleduju ostatní playery :D Mně se líbí nejvíc prostě ty první díly s Eziem a Altairem, ale až teď jsem si uvědomila, jak jsem se mýlila v tomhle díle hry a že by to mohlo být dobrý! :)

    OdpovědětVymazat

Mohlo by tě zajímat

facebook

Instagram