Mafia III

srpna 14, 2015


Snad u nás v České republice neexistuj hráč, který by neznal legendární českou hru Mafii. Mafia, tak říkajíc české rodinné stříbro, které si dlouhé roky od vydání v roce 2005 drží velkou základnu fanoušků a to zejména těch českých.
Poláci mají Zaklínače a my Mafii. Až takový kultem je Mafie. A o to větší haló způsobil nedávný trailer na třetí pokračování této klasiky, se kterou hodně z nás vyrostlo. A jelikož ve mně už zmiňovaný trailer vyvolal celou salvu pocitů, rozhodla jsem se o ně s vámi podělit.

Mafia III

O trojce se u nás mluvilo už od vydání dvojky, která se zdaleka nezavděčila všem( Češi jsou národem kritiků). Od vydaní dvojky se toho, ale dost změnilo. Studio 2K zrušilo svoji pobočku 2K Czech a přestěhovalo vývoj Mafie do Ameriky. Z původního týmu zůstalo málo a tak malou útěchou může být to ,že i přes to, že vývoj se přesunul do Ameriky zastávají Češi stále přední místa v týmu plném Amíků. No a teď konečně ty dojmy.
Myslím si, že není žádným překvapením, že hra po grafické stránce vypadá výborně. Na druhou stranu si myslím, že vizuál už asi nepředběhne dobu tak, jako třeba grafika v druhém dílu, která byla v roce 2010 naprosto špičková a hra vypadá úžasně i po pěti letech od vydání.
S grafikou souvisí samozřejmě atmosféra. Nikdy nezapomenu na ten "feeling" měst z jedničky a zejména ze dvojky, ten byl  a je nezapomenutelný. Nablýskaná auta, cudné i méně cudné ženy, rytmus dobové hudby a dokonalý český dabing udělal své. Když jsem slyšela, že se pokračování bude odehrávat v New Orleans (nebo městě inspirovaném New Orleans) byla jsem nadšená. Osobně se mi New Orleans hodně líbí. Z ukázek ze hry je cítit, že atmosféra bude určitě dobrá.  A údajně bude město plné aktivit.
Co se týče výběru období, posunuli jsme se asi o dvacet let oproti dvojce. Tohle rozhodnutí je celkem logické. Jen mi asi bude chybět móda z jedničky a dvojky, přeci jenom ta elegance a mafiáni v kvádrech  a kloboucích...
No a teď se dostanu k tomu, co mě dostalo naprosto do kolen. Vito se vrací! Rozumějte Vito Scaletta, hrdina ze dvojky, jen o pár let starší a šedivější. Z tohohle mám mírně rozpačité pocity. Na jednu stranu jsem ráda, že se vrací starý Vito, ale na stranu druhou mě to prostě dostalo. Vita jsem si ve dvojce hodně oblíbila a hrdinové přeci nestárnout. Samozřejmě, ale vítám, že trojka zřejmě bude navazovat více než jednička na dvojku, třeba se dozvíme, co se stalo s Vitovým kámošem Joem.
Když už jsme u těch hrdinů nejvíc mě asi otrávil vzhled hlavního hrdiny, za kterého si zahrajeme. OMG! Proč je to takovej ksich. Něco tak hroznýho jsem dlouho neviděla. Vůbec nejde o to, že se jedná o míšence, je to prostě plochej ksich, na kterýho se podíváte a jeho vzhled ve vás nic nevyvolá. Žádný charisma, nic...
Abych to nějak shrnula, na trojku se těším, i když si myslím, že trailer mohl být o něco lepší. Z návratu Vita jsem spíše šťastná. No a co si myslím o plochém ksichtu jste asi pochopily.

You Might Also Like

0 komentářů

Mohlo by tě zajímat

facebook

Instagram