Top 3 momenty z Mass Effectu

listopadu 27, 2015

Možná jste zaregistrovali, že jsem nedávno dohrála první Mass Effect. A tak mě napadlo, že ještě před tím než napíši recenzi (snad brzy), bych mohla zkusit vytvořit nový formát článku o hrách, později možná zkusím něco obdobného zakomponovat i do knih a seriálů.
Pokud vám to ještě nedošlo, tento článek bude plný SPOILERŮ! Jestli jste tedy Mass Effect ještě nehráli a máte to v plánu, okamžitě běžte někam jinam.





1. Jmenování kapitánem Normandie
Jedna z prvních důležitých událostí ve hře, kdy vás jmenují kapitánem vesmírné lodě Normandie. Musím říci, že tahle scéna je trochu, jak kdyby vypadla z nějakého filmu. Coby novopečený kapitán lodi dostanete možnost vytvořit plamenný projev plný důvěry ve vítězství (nebo taky nemusíte říkat nic, volba je na vás). Do toho hraje správná epická hudba a vy si říkáte, sakra tohle bude nářez!


2. Rozhodnutí mezi Kaidanem a Ashley
Troufám si říci, že jeden z nejdůležitějších momentů celé hry. Musíte se rozhodnout jestli se rozhodnete z boje zachránit sympatickou a milou Ashley nebo charismatického a něčím zvláštního Kaidana. Pro mě asi jedna z nejtěžších voleb ze všech RPG, co jsem hrála.
Když jsem měla mezi smrtí volit v jiných hrách, nebyla jsem na pochybách, ovšem tady jsem si hodně oblíbila oba dva. Celá scéna je hodně emotivní a já se musím přiznat, že i slza ukápla. Nakonec jsem volila Kaidana.



3. Konec
Konec samozřejmě nemůže v mých top momentech chybět. Závěrečná cut scéna, kdy vy konečně zabijete hlavní záporáka a vzápětí se na vás zřítí trosky je výborná. Napětí umocňuje fakt, že to vypadá, že jste nepřežil. A když vaše druhy najdou pod sutinami a vy tam nejste a oni pomalu odchází a pak se váš hrdina neohroženě vyškrábe z hory suti, musíte se usmívat.
Ani úplně poslední cut scénu nesmím opomenout. Kde opět pronášíte plamenný projev o tom, jak ochráníte vesmír před invazí Smrťáků a odlétáte do dálky. A vy víte, že si musíte zahrát další díl.

Tak tohle byl nový formát článku. doufám, že se vám líbil. A co vy a Mass Effect, hráli jste ho ?

You Might Also Like

0 komentářů

Mohlo by tě zajímat

facebook

Instagram