Solo: Star Wars Story | DOJMY

června 22, 2018



Výsledek obrázku pro solo star wars storyKvěten byl dost plodným měsícem, co se filmů týče. Já jsem se ale do kina dostala až v červnu, a 
proto vám přináším moje dojmy z Solo: Star Wars Story .
Jistě už jste asi slyšeli, že nový spin-off Star Wars si na sebe nemá šanci vydělat, ať už to je z důvodu přetáčení nebo nezájmu diváků. O neúspěchu Sola bych tady mohla debatovat. Můj osobní názor je ten, že lidé už jsou Hvězdných válek přejedeni a navíc mezi fanouškovskou základnou panuje jakési rozčarování z regulérních epizod. Teď už ale k Hanovi a jeho příběhu.
Film se odehrává cca 10 let před Novou nadějí (epizoda IV.) a má nám ukázat jakýsi "origin" Hana Sola. Já sama osobně hned na začátek musím, říct, že originální trilogie je moje srdcovka a s tím se pojí i to, že jak Rogue One i Sola rozhodně považuji za lepší filmy, než jsou epizody VII a VIII. Film v sobě postrádá typické atributy normálních epizod, takže nečekejte světelné meče a Sílu. Za mě je toto rozhodně vítané osvěžení. Samotný film se nese v duchu vesmírného westernu, který má spád a akce je také velmi podařená. Obtížně se hledají hluchá místa, a když byste nějaké našli, trvají velmi krátkou dobu. Trochu na škodu je lehká předvídatelnost, která je dána tím, že jednoduše už některé osudy postav známe z dalších dílů.

Výsledek obrázku pro solo star wars story gif

Velmi potěšující je i to, že film si vzal některé věci z knih, které už byly vyřazeny z kánonu, což mě jako čtenáře potěšilo. Prostředí i vizuální efekty jsou výborné, jak už jsme zvyklí. Čímž se dostávám k jakémusi pocitu z filmu, nejlépe by to asi vyjádřilo anglické slovo "feeling". Ten je pro mě totiž velmi důležitý a právě "feeling" dle mého tvoří minimálně pro mě to hlavní kouzlo Star Wars. A proč o tom píšu, protože se v Solovi povedla tato "atmosféra" na výbornou. Opět na mě dýchlo to, co jsem si užila už u Rogue One a bohužel moc necítila u regulerních nových dílů.

Související obrázek

Co nesmím opomenout je rozhodně velmi diskutované herecké obsazení. Abych byla upřímná, tak ze začátku jsem byla z obsazení Aldena Ehrenreicha do role Hana Sola dost nešťastná, prostě Han pro mě vždycky bude Harrison Ford. O to více jsem byla překvapená kvalitním hereckým výkonem a "napodobením" Forda. Samozřejmě musíte brát s rezervou, že je to prostě jiný herec a jiný obličej mít nebude, ale mimicky a posturicky to Alden za mě zvládl na jedničku. K obsazení ostatních nemám co vytknout, až na Landa v podání Donalda Glovera. Před zhlédnutím filmu jsem právě na jeho podání majitele Oblačného města slyšela jen samé chvály. Mně osobně ale nesedl a měla jsem pocit, že  Lando v jeho podání je tak trochu "slizák". To může být ovšem jen subjektivní dojem.
Kdybych měla film zhodnotit celkově, tak můj dojem je naprosto pozitivní. Takže pokud váháte, jestli jít na tento film do kina, tak se nenechte odradit nepříznivými ohlasy a jděte.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. sister bookmarked this web publication for me and I have been going through it for the past couple hrs. This is really going to assist me and my friends for our class The above writing was excellent. I stumble on it very exciting and I will certainly forward this to my buddies on the net. Anyway, thanks for sharing this.
    RCG Online Store

    OdpovědětVymazat
  2. Twenty4Seven Removals , Storage , Packers & More

    Twenty4Seven are professional removals , storage and packers for homes and businesses based in Lincolnshire, offering removal services at competitive prices all over the UK and internationally. Our professional team is always on standby, ready to help with all your packing and moving needs, day or night. Whether you’re moving home or business location, our services will relieve you of all the daunting tasks regarding your relocation, including the disassembly and reassembly of your furniture or equipment.

    HEAD OFFICE 4 THE HIGH STREET ALFORD LINCOLNSHIRE LN11 9DS
    03300 103 247

    twenty4sevenremovalstorage@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Thank you for this very useful information. I found it quite interesting. Will definately keep close track of these pages. Great blog post. Youve gained a totally new reader. Please continue this awesome work and I anticipate see more of your superb articles. Thanks a great deal!
    Advantages of SEO

    OdpovědětVymazat

Mohlo by tě zajímat

facebook

Instagram