Země zaslíbená

ledna 27, 2016


V sobotu jsem se vypravila do Prahy a hlavním bodem zájezdu byl Comics Point. Obchod, který jsem si plánovala navštívit už dlouho. Jen pro pořádek, navštívila jsem prodejnu v Palladiu.
Už když jsem viděla sochu Thora a Hulka v životní velikosti  (Hulk byl možná trochu v menší) jsem byla nadšená. Při vlezu dovnitř jsem, ale přestala na chvíli dýchat. Někteří zlí jazykové tvrdili, že v Comics Pointu nic nemají a celkově, že se jedná o hrozný obchod. Já jelikož nemám s čím porovnávat, jsem byla unešena.
Do obchodu jsem nešla s žádným konkrétním plánem. Věděla jsem, že bych možná chtěla nějaký omnibus, protože na probírání v anglických sešitovkách nebyl čas.
Nakonec jsem toho koupila mnohem více než jsem chtěla. Na poličce tedy budu muset udělat místo hned dvěma omnibusům: Indianu Jonesovi a Star Wars. K tomu všemu jsem ještě ukořistila figurku Groota.







You Might Also Like

3 komentářů

  1. Heh, to znám, já taky vždycky koupím mnohem víc, než plánuju :D

    OdpovědětVymazat
  2. Awwww miminko Groot naprosto dokonalý! *.* Vypadá to, že jak budu mít cestu do Prahy, budu si tam muset zaskočit na čumendu ^^ xD

    OdpovědětVymazat
  3. Do Prahy nejezdím byl jsem tam jednou a bohatě mi to stačilo (pražský přízvuk nenávidím) takže ani tak nějak nevím o co jde, ale ta figurka je hezká :)

    www.cedor.blog.cz

    OdpovědětVymazat

Mohlo by tě zajímat

facebook

Instagram