Deadpool | RECENZE

března 18, 2016

 Všichni ho vynášejí do nebes. Je Deadpool opravdu jeden z nejlepších komiksových filmů poslední doby?



Je super
Deadpool v kinech láme rekordy i přes svoji "rkovou" omezenost, kterou stejně nikdo nedodržuje a já se tomu úspěchu nedivím.
Na začátek Deadpool není superhrdina, kterého všichni známe, ale dost určitě je super. Tenhle týpek v červeném oblečku ( to proto aby na něm nebyla vidět krev) si mě získal hned na začátku filmu a nepustil. Hned jak film začne úvodními titulky, které nejsou vůbec nudné, jak by se dalo očekávat se rozjíždí zápletka, která je možná trochu jednodušší, ale o to více vtipná.


(U dveří Xavierovy školy.)

 "Páni, tohle je tak velkej barák a jste tu vidět pořád jen vy dva. Vypadá to, jako kdyby studio nemělo dost peněz na další X-meny."




Vulgárnější hrdina
Znáte Strážce galaxie? Tak Deadpool je vlastně něco podobného jen v mnohem mnohem  dospělejší a vulgárnější verzi. To že film je až od 15-ti má jasné důvody, snímek není jen o občasném fuck, ale o litrech krve a sexuální scény z Padesáti odstínů vedle něj blednou. A to nejpodstatnější je to, že 12. letý divák (ano i tací "kidi" byli v sále) nemá šanci plně pochopit a užít si děj, který je našpikován vtípky na popkulturu od Hvězdných válek po Wolverina ( chudák Huge Jackman :D ).
Co mě hodně mile překvapilo jak se autorům a hlavně Ryanu Reynoldsovi podařilo vtisknout Deadpoolvi mimiku a určité charisma i přes to, že obličej hlavního hrdiny uvidíte skoro celý film jen pod maskou. Určitě na tom má obrovský podíl fantastický hlas Ryana, který má v sobě přesně to co byste čekali: vtipný tón a dokonalý sarkasmus.

"Počkat! Možná se divíte, proč mám červený kostým. To aby mě protivníci neviděli krvácet."



deadpool, gif, and unicorn image

Nový Xmen ?
Vzhledem k tomu, že "Pool Dead" patří pod stejné studio, jako Xmeni bylo nám hned v trailerech ukázáno, že se tam přeci jen dva z nich  mihnou ( "na další nebyli peníze" ) a to Coloseus a Negasonic. Je fakt, že oba dva dostanou jen minimální prostor , protože tohle přeci nejsou další X-meni. On počet herců je vlastně oproti ostatním komiksovým filmům poměrně malý, na druhou stanu Deadpool rozhodně není blockubster jako třeba Avengers a davové scény nejsou žádoucí. Deadpool nezachraňuje svět on zachraňuje sebe a k tomu nepotřebuje dramatické kulisy hořícího New Yorku.
Celý příběh je vlastně prostý, hlavního hrdinu postihne rakovina a tak se rozhodne s tím něco udělat a přidat se do záhadného muži v saku, který mu nabízí neuvěřitelné možnosti. Následně zjišťuje, že všechno nejde podle plánu a tak se rozhodne vzít věci do vlastních rukou a tak nějak začíná jeden z nejdivnějších "superhrdinkských" filmů, který jste kdy viděli. Smát se budete od začátku do konce a uslyšíte hlášky, které se jen tak nezapomínají. Podle mě je tenhle film povinnost pro každého komiksového fanouška, který má rád humor a jednorožce.

Hodnocení: 89 %

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Já jsem Deadpoola ještě neviděla, protože poslední dobou mě filmy tohoto typu nějak zklamaly. Strážce galaxie mám ale hrozně ráda - to mě přivádí k tomu, že už jsem je pěkně dlouho neviděla - a v souvislosti s dalšími zmínkami nakonec musím nechat, že možná... ale jo, jdu se podívat, jestli půjde někde stáhnout :D
    Lory Humble

    OdpovědětVymazat

Mohlo by tě zajímat

facebook

Instagram